tirsdag 3. november 2009

Trøbbel på ramma.

Endelig flyttet inn i mitt nye hus.
Vært mye stress i de siste dagene med flytting... :S
Men på morgenen idag før jeg reiste på skolen, sto jeg å tok min vanlige kaffi og røyk. Og for de som ikke vet det, en kopp kaffi og røyk resulterer i at naturen plutselig kaller, og det skjer FORT...
Så jeg tok beina fatt og løp på do for å gjøre mitt. Det jeg ikke tenkte over når jeg skulle sette meg ned var at det rommet doen står i er veldig lite. Så jeg skulle sette meg fort, men idet jeg var på vei ned slo jeg først hodet i døra foran meg og med buksene nede på anklene har man ikke veldig god balanse så da jeg først slo hodet forover datt jeg bakover og slo bakhodet mitt i veggen bak meg å deretter dette ned på doen. Alt jeg kunne gjøre etter alt dette var å le og tenke; "FAEN!".
Nå sitter jeg på skolen og tenker at det eneste som hjelper på et ræva humør er litt god musikk. FML.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar